biberonmamasi devlet hastanesine gittim adam beni dinleme gereği bile duymadı nöroloji doktoru yönlendirmisti gittim 5 karış surat beni dinlemeden bana ilaç yazdı sen çok gerginsin çok gerginsin baş ağrın bundan oluyor senin hayatında kötü giden şeyler var belli piakolojine etkilemiş yok çok şükür hayatım çok güzel desemde ilaç yazdı gönderdi ben de güvenip te kullanmam kusura bakmayın dedim almadım herzaman için özel de özel derim