Kızlar merhabalar. Oğlum 8 aylık oldu 3. Ayda başladı dökülmem. Kan testlerim normal geçen hafta baktirdim. Biktim artık saçım devamlı toplu ama yine de her yer saç!!! Supuruyorum 1 saat sonra hic supurmemis gibi her yerden cikiyor. Banyo yapmak istemiyorum saçlarım ıslakken daha fena. Her tarama da bir yumak saç dökülüyor. Neyse cok uzattım ama bunaldim biktim artık. Ne zaman bitecek bu ???🙁🙁🙁🙁