gozdekrks neocate kullanıyoruz nuk antikolik biberon kullanıyoruz. Ama bizim mama çok kötü tadı, bebek iyice acıkınca benim sesimi duymazsa yok sanırsa ancak babası verince alıyor. Eskiden hep alıyordu 20 günlükken başladık. 2 3 haftadır Ben varsam meme alabileceğini biliyor sanırım almıyor. Günde 3 kere 60 cc veriyorduk 2 kere 90 a çevirdik. Siz günde kaç kere veriyorsunuz kaç aylık bbek?