Dogum yapali 4 ay oldu sezeryen ile dogum yaptim. Hala emziriyorum ama günde 4 kere ve sadece geceleri. Bu sabah adet agrisi gibi agrim vardi hafif. Demin de silerken koyu kahverengi akinti vardi …
adet mi olmus oluyorum? Yoksa endislenmem gereken bir durum mi var acaba?