Merhaba anneler🌸Benim kızım 12 ay 15 günlük ve yemek sorunumuz var ciddi anlamda sabab kahvaltı olayı hiç yok öğlen zorla çorba anca pütürlü katılı hiç bir gıda yok doğru düzgün pilav falan anca🙄suyada çok isterse içiyor onun dışında oyun yapıyor yerler hep yemek üstü başı kirlenme durumu ama sonuç yemek yok kendim yedirdiğimde zorla ağzını açıyor meme emiyor kilosu boyu iyiydi en son kontrolde uykular desen geç yatıyor ne zaman düzeliyor yaşayan var mı🥲yemek içme uyku ne zaman düzeliyor