3 ay 16 günlük bebrgim var emziriyorum mama vermiyorum ama her emzirmem sonrası kusuyor ve dolu dolu . Özele götürdüm devlette sıra vs. Perişan olmamak için hemen test istedi kan idrar ultrason ve 900 TL gibi bi ücret talep ettiler . Bende odeyemeden ciktim eve geldim.Ben okadar zengin degilimki 😩😩😭 aranızda yaşayan varmı nesi var bebeğimin ? Gecermi bu durum . Reflumu acaba . Ama okadar çok kusuyroki 2 gündür saat şuan akşam uxeri 5 olmak üzere ve ben bezini bugün sadece 1 kere degsitirdim 😔😔 eğer yarında böyle devam ederse mecburum yine götüreceğim ama tecrübeli anneler varsa lütfen yazsın nesi var bı akıl fikir verin bana lütfen