frambuaz erken şuan çocuk için daha bağırsakları tam gelişmemiş ki benim kızım şuan 5 ay 23 günlük şuan bile vermiyorum tam 6 ayını bekliyorum yazık çocuğa ya 6 ay dan önce ek gıdayı önermiyorlar bizim doktor bile 6 aydan önce geçiş yapmayın dedi çocuk için şuan mama ve anne sütü yeter zaten 6 aydan önce ne gerek var ne diye erkenden ek gidaya geçmek için can atarlar anlamıyorum zamanı gelince oluyor zaten ya 😔