Bilmiyorum sebebi ne kayınvalidemle altlı üstlü oturuyoruz asagida kalıyorum Evim cok sıcak sağolsun kayınvalidem yemeğimizi yapar ben bebeğe bakıyorum ama yukarı cikacam Pazartesi bilmiyorum 12 gün oldu ama benim lohusalik psikolojisi ağır geliyor kendimi aşırı kötü ben yetersiz hissediyorum ya bebeğe bakamazsam diye ya yetemezsem diye şanlımı hiç büyümeyecek gibi geliyor geceler uyumuyor kızım artık gündüzleri de uyumuyor KESK’e evlenmeseydim bile diyorum bilmiyorum bu durumdan nasıl kurtulacam ☹️☹️☹️