Besigimiz yoyko park beşik hiç sevmiyor en başından beri içine girince ağlıyor ,beşik değişikliği yapıp bebeği beşik seven var mı acaba bunu satıp mobilya mi alsam diyorum sevmiyor sallanmasın da bile uyanıyor öyle bişey yapan oldumu hicc kafam karışık bu konuda , yoksa yanımda yatmaya alisicak iki gündür benimle uyuyor ama o beşikte aslaa