Incilara Benim bebeğim de kolikti ilk üç ay kabus gibiydi. Bütün damlaları kullandım, masajlar, sallama, pış pış, arabayla gezdirme, beyaz gürültü hiçbiri işe yaramadı. 3 ay bittiğinde bıçak gibi kesildi. Kolik hep gazla ilişkilendirilse de aslında bebeğin dünyaya uyumlanamama durumu, anne karnına geri dönme isteği, psikolojik bir boyutu var. Sabretmenizi öneririm kendi tecrübemden yola çıkarak, bir de ten tene temas. Geçiyor inanın 🌸