Bebegim 2 ay 24 gunluk simdiye kadar ne aglama nobetleri ne uyku problemi emmek icin normal sıklıkla kalkiyor cok sukur bİ sorun yasamamistik lakinnnn pazartesiye kadar su 3 gun gun icinde degisik zamanlarda aglama, geceleri saat basi aglayarak uyanma ne yapacagimi bilemedim doktora .mi gotursem buyume atagi dedikleri seymidir bi yorumlar misiniz