Kızlar bebeğimin yüzünde ve gövdesinde isilikler var sıcaktan oluyor dedi ebemiz kıyafet olarak kısa kollu zıbın üstüne tulum ya da bir kat kıyafet giyer elleri ayakları soğuk olursa ekstra eldiven çorap giydiririm yoksa yok. Yatarken de bir ince müslinle kundak yapıp uyuyunca örme battaniye örtüyorum. Oda sıcaklığımız 23.5 civarında. Sizce çok mu kalın geliyor örme battaniyeyi kaldırayım diyorum ama bu sefer de uykuda üşür mü acaba? İsilik için ne yapabilirim nasıl geçer?