frambuaz nurfur bebelac gold, ama şöyle birsey var her bebek ıcın farklı bır etki yapıyor mamalar. Biz ilk hipp, sma, aptamil, golden goat denedik en sonra bebelac golda gectık bu mama ıyı geldı yanı senın de denemen lazım her bebekte etkisi farklı
tamamtamam nurfur sırasıyla hipp bebelac gold aptamil ve sma kullanmış biri olarak bence aralarında en iyisi smaydı
oksitosin Brutal-Betty similac mamaya yeni geçtik biberonda toz kalıyor mama tam erimiyor gibi, siz de böyle bisy yasadınız mı
Kayserilianne Bende sma kullanıyorum ama sadece geceleri 60 ml kadar emzirdikten sonra takviye ediyorum gaz yapan varmı bebeğini ? Benim bebeğimde çok gaz yapıyor
Umayhanim Mamanın iyi gelip gelmediğini nasıl anlıyorsunuz ne olursa ya da olmazsa bu mama iyi geldi diyebiliriz. Hipp organic combiotic kullanıyorum çiş düzenli yapıyor kaka günde bir kez ya da ertesi gün yapıyor. Mesela bunlara göre mi değerlendirme yapmamız gerekiyor. Kilo alımında sorun vardı ama şuan iyi dedi doktor. Güncel fiyatlardan sonra değiştirme düşüncesindeyim 350 gr 119 tl olmuş 😐😒😒 hangisine geçsem??
EzgipoyrazA Efessmomm bende optıpro kullanıyorum 4 aydır sadece mamayla besleniyo oğlum 5 günde bir kaka yapıyo sizde de böyle miydi acaba? comfort daha düzenli kaka yaptırıyo diye duymuştum comforta geçmeyi düşünüyorum da
Yusaydef EzgipoyrazA bende optipro kullanırken 2 3 güne bi yapardı katı şekilde sonra comforta geçtim son 10 gündür faln sıvı şekilde geliyor ama ishal değil ishal demem için heralde günde 3 4 defa yapması lazımmmış mamayı değiştirmeyi düşünüyordum ama en iyisi sma diye vazgeçiyorum geri napıcam bilmiyorum 🤷🏻♀️ q
EzgipoyrazA Yusaydef hergün yapması ve çok sulu olmadıkça sıvı kıvamlı olması bulaşıcak kıvamda olması normal aslında. comforta geçmeyi düşünüyorum. demir ilacınada başlayınca optıproda kabızlık sorunu yaşarız gibime geliyo
Derya52 nurfur her cocuk kendi seçiyor aslında ama bebelac icerigi güzel gaz yapmıyor biz iki ay kullandık memnun dum