AsafYigitannesi dolgu ve kanal tedavisi yaptırdım, son raddeye kadar beklemesem kanal olmadan kurtarılırdı. Dişçi emzirmede hiçbir sorun olmayacağını, eskiden kullanılan malzemelerin kullanılmadığını vs söyledi ben emzirdim Bi sorun yaşamadım. Size tavsiyem çok ilerleme den mutlaka dişçiye gidin, hem tedavinin aksama hem de içimiz rahat olur