Burda post açmıştım kundaksız uyumuyor kocaman oldu elleri çözülsün kalkıyor uyuma esnasında cok hırcın dalamıyor diye.. sonunda karar verdim başladım 3. Günümüz aşırı zor olur diye düşünüyordum oğlum cok huysuz hırcın bi çocuk ☹️ Zaten kızıma da vermiştim ondan kalan bilgilerle başladım. İyiki de başlamışım Oğlum beni yanılttı çabuk adapte oldu masallah diyim. Hamağı bozduk sallamaktan ipler koptu demirler kırılmak üzere ben bu yüzden sallamadan uyumasına cok şaşırdım. İlk gece loş ışıkta yatagıma yatırdım yanına uzandım son ses ninni açtım ona odaklandı ellerini tuttum etrafı izledi sürekli emziği attı iki kere ağladı yüzüyle oynadım piş piş pat pat yaptım sağa sola kaçmaya çalıştı kundak yapmamı yüzünü örtmemi istedi kısık sesle eee eee dedim öptüm ellerini filan iyice mayıştı yarım saate kapadı gözleri yarım saate de iyice daldı attı emziği. 2. Gece daha kolay oldu sevdi sanırım bu geceyi merakla bekliyorum 😄 hamaktan başka yerde uyumazdı şimdi kaldırdım hamagı yatağa yatırdım ninni açtım çıktım odadan 10 15 Dk oldu uyuyor