Nisan4523 Bebeğim 12 günlük henüz. Son 2 gündür kakasını hiç yapmıyor. Gaz çıkarabiliyor ama kaka yapmıyor. Ondan öncesinde her gün 5-6 defa kaka yapıyordu. Doktor randevumuz 2 gün sonra. Ne yapmam gerektiğini bilemedim. Böyle bir durum yaşayan var mı?
UcuBulunamayanBant Nisan4523 10gune kadar normal diyor doktorlar panik yapmayın bı sıkıntı yoktur ins doktora gidince de sorun yinede mutlaka.
Nehirleannesi Nisan4523 ben kızımı 40 günlükten itibaren tıvalet pozisyonuna tuttum hep . Ki 6 aya kadar falan kakalı bez görmedim hiç. Bir ara lazımlıga yapıyordu aöa sonra devam ettirmeye şartlar el vermedi. Şükür gaz sorunu da hiç yasamadık.
Nehirleannesi Saricivciic yani beze de tutuyordum , tuvalete de tutuyordum . Tulavet iletişimi yapmıştık ama sonra zorunlu tatiller yüzünden sekteye uğradı.
tubiiik_ Nisan4523 endiselenme yenidogan bebekler 10 gune kadar kaka yapmaya biliyor benimkide 1 aylik oldu hala haftada 1 kere yapiyo doktora sormustum normal dedi 10 gunu gecerse getir demisti