Bsr_tgb38 Kızım 1 yaşında 2 gundur ateşi çık fazlaydı çok şükür bugün ateşi yok ama sürekli agliyor hiç bi şeyden mutlu olmuyor surekli miz miz doktor boğa ve kulak iltihabı başlangıcı var dedi ondan mı agliyor napacagimi şaşırdım bi akıl verin lütfen
Ayseege6156 Bsr_tgb38 ahh yavrum benim çocuğun canı yanıyor tabi ağlar kulak iltihabı çok ağrı yapıyor bizde çok çektik kulaktan 🤦🏼♀️
Denizmooom Bsr_tgb38 ee tabiki siz kendinizi hasta hissettiğinizde nasıl okuyor kırgınlık agrı istahsızlık ateş geçse bile o bitkinlik huysuzluk devam eder bş süre cok normal
Bsr_tgb38 Denizmooom geçsin istiyorum bir an once kendini harap ediyor yavrum ilaç vermekten başka bi şey gelmiyor elimden
esracanlier Bsr_tgb38 üzülme hepimizin başına geliyor. Annem dua olunduğunda sakinleşirdi kızım ☺️ Sende oku belki fayda eder