Kızlar buğün göz doktoruna gittik normal kontrol İçin sağ göz 4 buçuk sol göz 3 buçuk dedi kayma falan yok dedi ama iki numara arası fazla olursa göz tembelliği deniliyormuş başına gelen var mı 0 derece olması gerekmiyor mu aklıma çok takıldı 1 buçuk yaşın da tekrar gelmemi istedi