Arkadaşlar merhaba happymomdan geliyorum bebeğim 1 aylık dünden beri ateşlendi acile götürdük geralgine diye şurup verdi dün bir çay kaşığından az verdim ama etki etmedi kan tahliller yapıldı enfeksiyon vs yok. Ateşi 37.8 duş aldırdım nemli pamuklarla siliyorum. Başka önerileriniz var mı ? Kaka ve idrar da değişiklik yok ama kakasını yapana kadar cebelleşiyor kıpkırmızı oluyor şuan sabahtan beri yapamadı ıkındı durdu acaba oda Ateş yapar mı ilk bebeğim ve çok korkuyorum