Aminebilgi Benim kızım 3 buçuk yaşında kendisi isterse gelir severim bizimle bile çok temas etmiyor ama biraz bana benzemiş sanırım çok ten teması sevmiyor annemleri ayda 1 kez anca görüyor gelsinler ilk yarım saat sarılır eder sonra mesafeli olur… Ben bu özelliğini cok seviyorum inadına çünkü şu dönemde kimseye güven yok mesafeli karşılıklı konuşsun etsin dokunmasin kimse opmesin sarilmasin