hifam18__ benimde öyle ilk tazyikli gibi hızlı bir geliş sonra damla damla ama sağıma on dk ara verip tekrar başlayınca yine aynı baştaki tazyikli gibi geliş oluyor bir öyle deneyin isterseniz birde bebek emdikçe süt gelir diğer göğse sonra diğer göğse tekrar alın olmadı biraz ara verin oyalayın oynatın eğlendirin sonra devam edin kilo alımı iyiyse sorun yok bence benimde bebeğim öyle yapınca ya gazı oluyor yada artık doymuş oluyor emmek istemiyor, ben kendime böyle zamanlarda şunu hatırlatıyorum ‘sütüm var ve bebeğimin ihtiyacına göre o doyucak süt biten bir şey değil o emdikçe olucak’ pozitif olunca her şey yoluna giriyor