Hanımlar dediğim gibi bebeğim 16 günlük son 4 gündür memeyi kavrarken yüzünü buruşturuyor ağzının içinde ama emmiyor 30 saniye geçiyor öyle ve tutuyor emiyor. Gündüz anne sütü gece huzursuz olduğunda uykuya dalamadığında bir ya da iki kere 30cc mama veriyorum onuda emzirme sonrasında. Neden böyle yapıyordur. Dil bağı var ama memeyi tuttuğu için 6. Ayında kesilir dediler. Ve emzirirken bağırsak seslerini duyuyorum ama kakasında gaz çıkarmasında sıkıntı yok. Acemi anne olunca yardımcı olur musunuz