Merhabalar ben anaokulu öğretmeniyim. Kreş oldukça fayda sağlayan bir durum. Evet tek dez avantajı malesef hastalık. Toplu şekilde bir arada bulundukları için malesef kaçınılmaz. Onun dışında, sosyal alanda kendini ifade etme konuşma, oyun kurma paylaşma belli bir düzene ayak uydurma birr çok şey kaynakla beraber bilişsel alanla ilgili de çalışmalar yapılıyor. Belli bir zaman sonra evde bir başımıza maddi manevi yetemiyoruz. O yüzden imkanı olan herkes için hrnccr çok iyi bir avantaj