Doğum yapalı 7 gün oldu ilk 2 gün sütüm gelmedi hastanede mamayla beslediler sonra sonra çok şükür sütüm gelmişti hatta bebek etmediği zaman göğüslerim sızlıyor ve sütüm kendiliğinden akıyordu,bebeğim tek memeyle doyuyordu. Ama dünden beri ne olduysa birden bire sanki sütüm gitti gibi hissediyorum. Taş gibi göğüslerim aniden yumuşadı,artık sızlamıyor,ben sıkınca tek bi yerden biraz geliyor o kadar diğer yerlerden gelmiyor.
Bebeğim emerken uyuyor,2 sini birden sürekli karnı gurulduyor. Normalde hergün 10-12 beze kaka yaparken dünden bu yana sadece 1 kere kaka yaptı. bol bol emzirmeye çalışıyorum ama böyle olunca da çok canım sıkıldı. Süt yapacak ne varsa herşeyi yedim 3-4 litre su içtim dünden beri bana mısın demedi bugün Humana çayı alıp içtim o bile faydasız kaldı sanki 😢 bugün doktora gittik ama doktor ameliyattaymışlar görüşemedik ne yapacağımı bilemiyorum süt aniden niye gider? Gelmez mi geri? 😢😢😢