ZeynepEdis postlar korkutucu olabilir ama ‘napıcaz’ diyecek kadar büyük problemler yaşanmıyor merak etmeyin😊 biraz daha huysuz, uykuya direnme, meme-mama istememek veya daha çok istemek gibi normalde yaşanabilecek durumlar bir iki tık daha yoğun yaşanıyor hepsi bu. Öncelikle atak haftası kontrolü yapmamanızı öneririm çünkü insan daha başlamadan stres yapıyor ve bu streste bebeğe yansıyor. Ben son zamanlarda birkaç gün huysuzluk görürsem acaba atakta mı diye bakıyordum, sonrasında da atakmış o zaman normal bu durumlar deyip kabulleniyordum. Atak olsa da olmasa da sizin stresiniz direk bebeği etkiliyor o yüzden önemli olan sizin his ve yaklaşımınız