Lulemom Belis-mom bi çok kişi beğeniyor ama ben sevmedim. Neden dersen bilmiyorum 😄 sevemedim. Sleepy kullanıyoduk. Geri döndük
Deletedmom_101 Belis-mom bende yeni kullanmaya başladım sevdim mi sevmedim mi anlamadım bi tuhaf bez 😂
Ssmzsh Belis-mom kullanıyorum ve çok memnunum,sleepyden fiyatı pahalı geldiği için geçtim 9ay sleepy kullanmıştım. sleepyi aratmadı bana. Sevdim