Kevser97 Busraa34 emmez canım benimkinde öyle oldu şimdi asla emmiyor memeye yaklaşınca ağlamaktan helak oluyor
Yagmur92 Busraa34 sabırlı olun emecekler, açken ilk göğsünüzü verin. Benim kızımda küvezde biberona alışmıştı, üç ay sonra emmeye başladı, biberondan tiksiniyor şuan
Mucizem04 Uhuletle ve suhuletle :) benimde küvez de kaldı orda biberona alıştı her yoku denedim tutmadı bende sabrettim zorla verdim ucu yoktu hiç göğüslermin incelterek tuttum sağdan soldan denedim derken çok şükür tuttu