Zinko Merhaba 1 yaş sonrası bexsero 3 doz yazıyor her yerde ama ıkı doktorda bıze ıkı dozun yeterlı olacagını soyledı sizce ne yapmalıyım kafam alak bulak oldu ılkıni 13 ayda vurulduk sizin bir yaş sonrası kac dozdu acaba
Cnscns50 Zinko merhaba üçüncü dozu yaptırdınız mı acaba. Benim doktorumda iki doz dedi ama her yerde üç yazıyor