RainOverMe GLsErol varsa da saglıkla gelsin🤗 ben daha cok olmamasını temennı ettıgım ıcın boyleyım kendı acımdan🤣 cocuk ısteyınce kafaya takmamak, dusunmemek daha ıyı oluyor