MaviGs Kızlar eczaneden alınan kaset teste gebelik var gibi silik çıkıyor ama bir kaç defa yaptım dün kan verdim gebelik yok adetime 5 gün var daha kan tahlilinde birşey çıkmadı sizce neden olabilir yorumlarınız değerli🌸