Bersahefem bu zamana kadar püre hiç yapmadım.. cam rendeyle veya çatalla ezdim öyle yedirdim.. yaptığım bi omlet tarifi var yumuşacık oluyor mesela onu yapıyorum küçük küçük yediriyorum, pankeki de öyle minik minik bölüp bazen pekmeze bazen labneye batırıp.. yumurta sarısını da avokado veya zeytinyağıyla açıp yediriyorum.. yine blendır kullanmadan.. çatalla ezerek. Geçen kuzu pirzola yedirdim 🤓minik minik didip havanda dövdüm yumuşadı ve yedirdim.. yani boğazına çok kez kalmıştır yedikleri ama alışmaları gerek.. öğürme refleksi olduğu için yutabileceğinden emin olduğum şeyleri yedirirken hiç korkmadım