tugcenil benim bebeğim de 2325 gr doğdu 37+4 'te. Şuan 13 günlüğüz. Çok minik geliyor gözüme büyür mü diye bazen endişe ediyorum bazen sakinleşiyorum. Başta ememedi küçük olduğu için mama verdim şuan yine tutmada zorlanıyor ama mama vermemeye çalışıyorum. Korkuyorum alışacak diye . 1 ayda güzel kilo almış maşallah bebeginiz darısı bizimkine olsun .