Merhaba bebeğim 5 aylık 6.650 gram. 3500 doğmuştu. Hem anne sütü hem mama alıyor ona rağmen ortalamanın altında. Sadece anne sütü alıp tombik tombik bebeklere bakıp iç geçiriyorum. Benim gibi olan vardır muhakkak. Kendinize nasıl moral depoluyorsunuz
? Çok şükür bebeğimin sağlığında bir problem yok