kutsalmavi Anneler selam Trendyol da yorumlara pek güvenemedim de kahve ve süt köpürrtücüsü alacağımm önereceğiniz bir marka var mı
nngs kutsalmavi Kiwi marka süt köpürtücü almıştım ama memnun kalmadım. Sütü krema gibi köpürtmüyor. Sanki ayran köpüğü gibi köpük üstte süt altta kaldı. Ama lakinki en ucuzu da oydu diye almıştım.
kutsalmavi nngs vallaha şuan kiwiler 110 TL 😨🙁 Ondan daha ucuz var diye emin olamadım sormak istedim bende hangisi daha iyi diyee