Ev merkezi sistem olduğu için doğal gaz faturası değil ama 1500 TL elektrik faturasi geldi . Çünkü ev ısınmıyor buz gibi sürekli fanli ısıtıcı çalıştırmak zorunda kaldım bebeğim üşümemesi için . 500-600 lira ucuz geliyor bana artık .Ne hallere düştük ya Rabbim