Merhaba kızlar 47. Günüm doğumdan sonra hemen veririm deidğim kilolarımla artık başım dertte :( doğumdan çıktığımda 5 kilo gitmişti ben ise 2 kilocuk daha verebildim şimdi ise sabit kaldı ve hiçbir kıyafetim olmuyo buna canım çok sıkılıyo artık bende bugün ciddi diyete başladım ama binyandanda korkuyorum sütüm aZalırmı diye🤔 sizler diyet yapıyosanız düşük kalorili neler yiyosunız paylaşırmısınız