5ay 20 günlük bebeğim ateş vardı doktora gittik boğaz enfeksiyonu dedi ama öksürük burun akıntısı yok sesi çok kısık çatallı antibiyotik verdi klamosk bide pedifen ateşi düşsün diye antibiyotik alerji yaptı yüzü vücudu döktü 2 gün kullandım ishal pişik oldu pesifeni ateşi olmadığı için vermedim dün gittik doktora azitro antibiyotik verdi sabah kullandım bebeğim sabahtan ver yatıyorum gözleri yarım kısık uyku hali var sürekli uyuyor çok endişelendim uyku yapar mı tecrübesizim bebekler hastayken hep uyur mu