Deleltedmom_69 Flower123 benim oglumda 2 yaşında bende kullaniyorum 15 gunde bitmesine şaşırdım benimde 15 gun olucak bitmedi hala
Degrmenesra Flower123 17 aylık kızım acaba kullanıma uygun mudur iştah için çok ihtiyacım var yıldım artık 🤦♀️
Flower123 Degrmenesra eczaneye sorun bence canımm ayına göre uygun olursa verir zaten araştırdım okudum ben bitkisel doğal olduğu yazıyor ☺️☺️ hiç mi yemiyor birde ben de çok çektim de belki yardımım dokunur tavsiye verebilirim
Flower123 Deleltedmom_69 ben tok veriyorum bu şekilde fayda sağladı aç da verilebilir yani sakıncası yoktur bence
Degrmenesra Flower123 eskiye göre daha iyi ama herşeyi yemez çorba sevmez sebze sevmez hep belli başlı şeyler. Farklı bir şey yemez
Flower123 Degrmenesra tabak süsleyenilrisinz ben o şekilde brokoli karnabahar yemeye alıştırmıştım ☺️
Morlahana Sen kimsin de ilaç oneriyosun ya ne bu cesaret Allah aşkına ya yan etki vs yaparsa milletin çocuklarina napicaksin ? Ciddiye alıp soru soran anneleri de anlamak mümkün değil
Flower123 Morlahana kim olduğum seni zerre ilgilendirmez belki yeni kaynana postu filan açmışlardır hadi sen onlara bak canım İlaç ve takviye edici gıda ayrımını yapmayı öğren önce
Morlahana Flower123 çocuğa verecek insanlar bunu ilaç şurup vitamin vs fazla cesursun . Ya birisi alırsa yan etki yaparsa çocuğa ne olacak
Flower123 Morlahana ben haydi alın hepiniz içirin koşun diye bişey yazmış mıyım hayır sadece bana fayda sağladı dedim herkes gider sorar uygun. Mu değil mi araştırır bakar alır Allahım ya cahil değil artık kimse internet var eczaneler her yerde anlıyo musunuz