ehlenmomyy aynı durumdayız martta mülakat var birsuru hak kqzanan var ama astsubay alım sayısı çok az
O sebeple kesin olacak diye birsey yok diye hu kadar derinlemesine hiç düşünmedik
Oldu ki kazandı ankaraya gidecek bende ailemle kalicam 2 haftada bir giderim görürüz diye düşünüyorum
Çünkü haftanın 5gunu olmayacak elektrik su alışveriş çocuk vs zor olur diye hiç ankaraya gitmeyi oraya yerleşmeyi düşünmedik bile
Bide geçen sene sanırım 3 4 ay hiç evci olarak çıkışa izin verilmemiş koronadan dolayı böyle bir ihtimal bu sene içinde geçerli olabilir bunu göze alamayız dedik