Kizlar yegnim için yazıyorum pazartesi gününden beri devam eden bi isal dün kan i görünce direk.hastaeye götürmüş ablmalar bağırsakta enfeksiyon var demişler orda bis erim takmışlar antibiyotik vermişler ama bugün konuştuk hala devam ediyormuş 😔 yasayan var mi ne iyi gelir ne yapılması gerekir