Defneada- Kızlar bugün 2.ay aşımızı olduk aynı zamanda hemşire göz testi yaptırdınız mı diye sordu göz testine ne zman götürdünüz bebişlerinizi
anneleri-bisalin Mavis34 neden götürmek gerekiyormus acaba yani neyin testini yapıyorlar daha çok küçük değil mi ? Ben sadece göz yaşı akıyor normal mi akmaması lazım diye biliyorum demiştim büyüdükçe kanallar açılır sorun yok herşey yolunda demişti
Yas3min 45 gün kontrolünde götürdüm şükürler olsun bir sorun çıkmadı. Bebeklerin 6. Ay 1 ve 3 yaşlarda düzenli muayene ettirilmeli dedi
Mavis34 anneleri-bisalin valla benim bebeğim.yogun bakımda kalmıştı erken doğumdu o yüzden göz muayenesi ve rop muayenesi istendi. Ama göz muayenesi tüm bebeklere isteniyor mu onu tam bilmiyorum
DurununAnnesiiii Defneada- 40 günlük falandı götürdüm. Bide 6 ayında tekrar kontrole getirevilirsin demişti doktor