Bebeğim 1 haftaya 8 aylık olcak atak diş uyku gerilemesi yıldım artık ya sabrettiğim her an daha başka bir şey çıkıyor ağlıyor huzursuzluğu hep var 2 Haftadır hiç bitmiyor artıyor diş gelmiyor tek bakıyorum delireceğim artık. Ne zaman rahata ereceğim düşüncesi hiç çıkmıyor aklımdan ,saçlarım beyazladı artık. Gece 10 kere kalktı gene artık emzirirken dedim yani gençliğim gitti. tek değilim biliyorum ama yıprandım. 1 dk bile tek oyalanmıyor mutfağa gidiyorum kapıdan çıkar çıkmaz mızırdanmaya baslıyor hiç mi su içmeyeyim hiç mi ağzıma bir şey atmayayım kurudum kaldım zapzayıf