1995 Ulbsss kollarını acayım dıyorum yok uyumuyo kundak dedıgım kollarını baglıyom tek canım kolları bağlıyom oyle dalıyo uykuya haha 😂😍
hellomom Ulbsss 4 aydan sonra artık yavaş yavaş dönmeye başladıklarından bırakmak gerekiyor. İlk birkaç gün çok uyanıyorlar ama sonra alışıyorlar. zaten kundaklı olunca dönemedikleri için uyanıyorlar, ya da allah korusun dönerlerse daha büyük risk.
Yica Baya olmuş bence yavaş yavaş bırakın. Kendileri döne döne uyuyorlar artık. Birde keşfetmeleri lazım
Feyzosunannesi Ulbsss Bir ay anca yaptım sonra kendiside istemedi bıraktım bence sizde bırakabilirsiniz büyümüş artik