CemalAsaf21 Zara’dan mont Alcam seneye 2 yaşında olcaz kışın 2 3 yaş mı alım yoksa 3 4 yaş mı acaba Zara’dan alışveriş yapan varsa yardımcı olabilir mi
Balperisi CemalAsaf21 kızım 1.5 yaşında bu sene Zara’dan 2-3 yaş mont giyiyor seneye biraz küçük kalabilir.bence 3-4 alsanız daha iyi olabilir
susunbebekuyuyo CemalAsaf21 şuan 28 aylık kızım 92 cm 2 yaş aldım bir tık büyük geldi seneye tam olur kalıpları büyük
Latiko CemalAsaf21 bana zaranın kalıpları biraz küçük gibi geliyo yada benim kız büyük. Her sene bir yaş büyük alıyorum tam oluyo. Bu sene 4 yaşında 5-6 yaş aldım tam oldu bence bi tık büyük alınmalı.
Littlebird CemalAsaf21 kızım 1 yaş doğum gününde 2 yaş mont hediye geldi zaradan almışlar. 16 aylık şu an biraz da minyon kollarını katlayarak giydiriyorum. Bebek arabasında oturduğu için içinde bir de yün ceket giydiriyorum çok soğuklarda. beden olarak iyi oluyor sadece kolları uzun onu da katlıyorum bir defa
Slyshn CemalAsaf21 bebekten bebege değşir ben 3-4 alıyorum seneye giyeceklerini seneye kasımda 2 yaş olacak benimki de
eceunverkanra CemalAsaf21 Zaranın kalıpları genelde cok genis oluyor. Tavsiyem 2-3 almanız yonunde olur eger gozunuze kucuk gelirse iade edip 3-4 alabilirsiniz ama zara buyuk kalip calisiyor☺️
CemalAsaf21 Çok teşekkür ederim cevaplarınız icin deneyerek bakm bende artk cnku iki türlü tavsiye var🤭🥰 kafam karıştı 2 sene giydrmek isterm sncta okdar para vercem ama cocga emanet gibide olmasın😁
BugsBunnyy CemalAsaf21 oglum aralikta 2 yasina girdi bu kis 3 4 yas kullandik anca oldu mont biraz payli olmali