AslanannesiAyse Derya2118 kullanılmış olsa ne olur ben devamlı kaynatıyorum ikili almıştık tanesi 50 liraydı bebeğim 9 aylık oldu hala da 0-6 ay emzik sade uyurken alıyor
ezgicomert Derya2118 civil mağazasında 2li şekilde 64 liraydı dün gördüm hatta belki almayı düşünürsünüz diye yazayım dedim🌸
Derya2118 balyanakannesiiiii tekli 2li fazla oluyor kullanılmamış olanı alırım Bi tanede bende fazladan kaldı 0-6 ay
balyanakannesiiiii Derya2118 ben ikilisini 110 a almıştım tekini isterseniz 40 a veririm ama salı anca gönderebilirim