herseySeninleguzel11 Merhaba kızlar. Dondurucuya koydugunuz ilik sularını çorbaya direkt ekliyor musunuz yoksa salınmasını mı bekliyorsunuz
herseySeninleguzel11 Hvnannesi Feyzosunannesi Teşekkürler bende öyle yapıyorum ama sakıncası olur mu diye merak ettim.