Bebeğim 4 ay 26 günlük kendim neyse de bebeğim de grip oluyor sabahtan beri terliyor burun akıntısı vardı. Şimdi uyuttum hırıltısı da var. Ihlamur c vitamini tüketiyorum parol da içtim başka bi öneriniz var mı yaaa tüm kış hasta olma havalar ısınınca gel hasta ol eşim yüzünden ondan aldık gribi sabahtan beri eşime çemkiriyorum