Buglem789 Kızlar az önce forumda okudum şok oldum bugün alt dudagımda uçuk çıkmış ama sivilce gibi sulu iltihaplı degil bebegimi bi kaç öptüm ama gerçekten blmydm acaba bişey olur mu emzryrm ne sürsem geçer bebegime geçer mi ne gibi sakıncaları var acaba
Tugraninannesi Buglem789 bişey olmaz Allah İn izni ile geçene kadar öpmesen daha iyi antibiyotik içeren teramisin diye bir krem var çok çabuk geçirir