Sezaryan olalı 66 gün oldu. Ama hasta olmadım. Ne zaman olurum 🤦
Minikkizimmm bir sene olmayanlar var normal
Minikkizimmm normal cnm bn ilk dogumda 9 ay olmadim ikinci bebegimde 6 ay oldu olmadim 🤗
Normal canım bebeğim 15 aylık olmadım hala 😊 emzirmeye devam ediyorum bu arada