Nurayagiz Bize 708 gelmiş oda sadece bir yatak odasi ile oturma odası yanıyor geceleri 50de gündüzleri 45 te 🤭 şaşırmadık vallahi 😁
RainOverMe Prensesannesi1234 kısamıyor musunuz😵💫 aşırısı da hiç çekilmez. Sanırım kömürlüde cok sıcak oluyor
2603 Reyhanasya bize kombi bakımcı geldiğin de 4 petekden aşağı yakmayın demişti devirdaim yapamazmış kombi o zaman
Aryalinam Nurayagiz iki petek için cok gelmiş ya. Bize geçen ay 1584 geldi bu ay bekliyorum merakla 🥲
Kayracim Nurayagiz 941 lira gelmiş bizim full yanıyor valla ısınıyormuyuz tartışılır ama 60ı gördüğümüzde oluyor 4petek açık arada bi 5.de açılır kapanır 😁
Irmakefe Valla bizim doğalgaz 417 gelmiş, elektrik normalde bize 300 den aşağı gelmez bugün 232 gelmiş anlamadım valla kafalarına göre yaziyolar demek istiyorum artık🤗🤗
1balkizannesi Nurayagiz Evim kalorifer li ama dün haberlerde gördüm bir binada doğalgaz patlaması oldu yani çok feci bir şeydi diremit atılmış gibiydi insanlar yaralanmış.🥲🤕
Reyhanasya 2603 Petek ler küçük olduğunda oluyor o dediğiniz canm benm iki Petek de duvardan duvara o yüzden gerek yok dedi kombici zatn büyük oldugu için de baya fatura çok qeliyor